Alla inlägg den 27 september 2015

Av L E - 27 september 2015 17:30

I torsdags va det dags för vattengympa igen. Bäst att hänga i. Samma ledare. Gillar inte riktigt hennes hattande. Men
det kanske ska vara så. Vad vet jag. Efteråt va det dags för bastu. Man ska slappna av o låta kroppen återhämta sej.
Men det hinner man inte. Så tio minuter i bastun där jag gör mitt bästa för att bli av med slaggen efter träningen.
Har med mej en liten handduk som jag drar över benen. Antar att det är bra för att få fart på lymfsystemet.


     

Möttes av ett gäng polishundsekipage när jag lämnade jobbet.

Bilden till höger visar ett perfa återhämtningsmåltid


I lördags va det dags för Åtorpsmarken. Man undrar ju varför man går på dessa. Man ska ju ändå inte ha nåt. Men det är kul att komma ut lite. Få lite luft och motion. Jag köpte korv, "bakplåtspapper" och låga strumpor. Jag tänkte jag
skulle göra ett nytt försök att anänva dom. De flesta av mina längre strumpor sitter åt så hårt. Barnen skötte sej.
Det va inge större tjat om att de skulle ha allt. Jag träffade ett par gamla bekanta som jag inte sett sen sist.
Riktigt roligt! De hade hunnit gå i pension. VA??!! Men åren går. Är typ 30 år sen jag umgicks med dom.


 

Min lilla massagehjälp


Väl hemma efter att med nöd och näppe tagit oss från åkern vi parkerat på, tog vi en lördagsmidda på Bosna. Denna gång valde jag en pizza istället för en filé oscar. Iofs typ samma ingredienser. Sen va det dags för lite övningskörning med en arbetskamrat. Har ingen aning om hur många gånger han kört. Med Anna behöver jag knappt kolla på vägen. Hon har ju kört i typ 20 år. Men det va kul. Testade honom lite på vägar där man inte får köra. Bara för att kolla om han kollade skyltar. Men icke. Vi klarade oss helskinnade iaf.


 

Familjemåltid


I söndags va det dags för lite kaffeservering med Korpen. Alltid lika trevligt. Det va ganska mycket folk. O som vanligt
svårt att beräkna hur mycket kaffe man ska brygga. Man vill ju inte behöva slänga ett par kannor.


Övningskörningen blev inställd. Han behövde plugga mer teori sa han. Så istället blev det slappa typ hela dan. Dumt att göra nån nytta som dammsuga eller stryka. På kvällen tvättade jag iaf. Men allt det där andra jag skulle gjort. Det kommer hänga över mej en vecka till...

 

Mitt nattsällskap



 

Svärmors katt


Over


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards