Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Måndag

Av L E - 2 maj 2011 21:22

Skit kallt ute. Får nog slå igång motorvärmaren snart igen. Undrar var jag la bort kabeln? Man ska inte städa. Jag säger ju det!!!


Va en rätt stressig dag på jobbet. Trots att det skillats om så ringde det som bara den. Hade lyckats plocka 73 samtal tills jag gick hem. Vi har blivit av med två produkter. Eller vi slipper ta hand om det. För tillfället. Rätt gött. Va bara massa knas som bara vägra gå in i huvet på folk.


Jag prata med en av cheferna om hur jag mår. Hon mådde som jag innan hon gick in i väggen. Va 17. Är jag på väg dit, IGEN? Nä. Jag tar ju jobbet med ro. Eller. Bara dom där högbeklackade kunde sluta klappra värre än hästar på stengolv så skulle det nog bli bra. Äh- Vi får se vad läkaren säger. Chefen tipsade iaf om promenader. O det är ju det jag håller på med. Jaja...


Efter jobbet tog jag en repa på stan. Beställde doppresent. Men inte på det stället där jag hade 25% rabatt. Dumt. Men nu hade jag bestämt mej för den här saken så då va det så. PUNKT SLUT!


Väl hemma drog jag i mej en kemisk energi o böt om till mina promenadkläder. O styrde sen kosan ner till byggda. Trotsade kyla, vind o fotbollshulliganer. Va ju tvungen att hämta ut en bok o en pizza som jag fått alldeles gratis.


 

Rekommenderas!


Sen blev det inte mycket gjort den kvällen. Är ju måndag. O då ska man va trött...


Over

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L E - 27 september 2015 17:30

I torsdags va det dags för vattengympa igen. Bäst att hänga i. Samma ledare. Gillar inte riktigt hennes hattande. Mendet kanske ska vara så. Vad vet jag. Efteråt va det dags för bastu. Man ska slappna av o låta kroppen återhämta sej. Men det hinner m...

Av L E - 23 september 2015 21:30

Idag var ingen sovmorgon. Så man får ju ta det långa steget före, som vanligt. Jag gillar ju att bara vara i soffan. Vila är bra för mej säger min doktor... På vägen till jobbet var det vägarbete. Man behövde sakta ner till 40. Självklart ska man res...

Av L E - 23 september 2015 05:40

                        Idag hade jag sovmorgon. Eller sovmorgon. Jag sover väl aldrig länge. Vare sej jag vill eller ej. Men börja kvart i elva, då hinner man massor. Eller i mitt fall. Äta frukost, läsa tidningen, slöa i sof...

Av L E - 22 september 2015 07:05

Helgen är slut. Nu börjar jobbet. Som jag brukar säga, jag får vila upp mej. Iaf från ungarnas bus. Tant behöver det. Även om det såklart är kolossalt roligt att umgås med dom. Dom sätter verkligen knorr på livet.   Innan jobbet lyckades jag dela...

Av L E - 20 september 2015 21:31

Så var helgen slut. Helt galet va fort det går. Planen var att gå tipspromenad, fort som fasen hem o dammsuga, fixa brev till skolhälsovården och fixa undan tvätten. Men som vanligt går inget av mina planer som de ska. Tipspromenaden fixa vi galant. ...

Ovido - Quiz & Flashcards